Kurma Kız Versus’tan Türkçe’de


Cover of "The Windup Girl"

Cover of The Windup Girl

Neredeyse bir buçuk yıldır okuma listemde Paolo Bacigalupi‘nin kitabı Windup Girl bana bakıyor. Onun kısa öykülerini okuduktan sonra takip etmeye başlamıştım. Bacigalupi’nin o insanı kahreden, hayattan ve insanlıktan bezdiren; bir yandan da olabileceklere karşı hazırlanmaya iten öyküleri beni etkilemişti. Doğrusu Türkçe’ye çevrilmesini beklemediğim için keyfimin iyi olduğu bir zamanda okurum diyordum. Versus Kitap hızlı davranıp kitabı Türkçe’ye çevirmiş. Versus yayınlarının bir bilim kurgu dizisi olmadığı için kitabın yayınlandığını fark etmeyebilirdim. O yüzden siz de bu başarılı kitabı kaçırabilirsiniz diye hatırlatmak istedim.

Bacigalupi karanlık ama olası dünyalar anlatıyor. Onun teknolojisi gözünüzü korkutsa da yaşanabilecekleri anlattığı için çok değerli. Öykülerinden onun nasıl bir yazar olduğunu anlayabilirsiniz. Türkçesi yok ama İngilizce üç öyküsünü yasal ve bedava okuyabilirsiniz.

Ayrıca Geeks Guide to the Universe podcastinin ikinci bölümünde Paolo Bacigalupi ile görüşmüşlerdi.

Kurma Kız Versus’tan Türkçe’de’ için 3 yanıt

  1. Ben yazarın Ship Breaker romanını okumuştum. Bayağı güzeldi.

    Bu kitap da listemdeydi. Çevirisi iyiyse Türkçe’sine bakayım bir. Haber için teşekkürler 🙂

Yorum bırakın

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.