Yoksa Dark Tower Filmi!!!


Ben elimle nişan almam; 
Eliyle nişan alan babasının yüzünü unutmuştur. 
Ben gözümle nişan alırım.

Ben elimle ateş etmem;
Eliyle ateş eden babasını yüzünü unutmuştur.
Ben aklımla ateş ederim.

Ben tabancamla öldürmem;
Tabancasıyla öldüren babasının yüzünü unutmuştur.
Ben yüreğimle öldürürüm.

 

— Çorak Topraklar

 

Kitapları okumayanlar, bitirmeyenler filmle ilgili bir ihtimali tartışacağım aşağıdaki bölümü okumasın.

 

 

 

 

 

Okumasın demiştim, sonra kitapların tadını kaçırdın demeyin.

.

 

.

.

.

Son şansınız.

8e20dd253c8a58e7bf813b4e2abc23ff

.

Hani Kara Kule’nin sonunda Roland başa dönmüştü ama elinde artık Eld’in Borusu vardı ya. King filmle ilgili attığı tweetde

Kara Kule şimdi yakın. Kızıl Kral bekliyor. Yakında Roland Eld’in Borusunu kaldıracak. Ve Üfleyecek.

diye yazdı. Yoksa film kitapların filmi değil de kitapların devamı mı? Sonunda çemberin kırıldığını görecek miyiz?

Ne dersiniz?

 

 

3 thoughts on “Yoksa Dark Tower Filmi!!!

  1. Ben bu filme karşı korkunç önyargılıyım. Bir kere oyuncu seçiminden ötürü önyargılıyım. Eğer devam filmi gibi olacaksa daha da rahatsız oldum. Çünkü “KA” bir tekerlektir dersen 30 yıl boyunca ve ona uygun bir son yazarsan kitabına, ondan sonra da gidip devam filmi çekersen ve döngü kırılacak dersen tepemi attırırsın. Mutlu son yakışmayacak birisi varsa Roland’dır ve kitabın sonu gayet de uygundu bence. Off çok doluyum bu konuda. Gidip kendi bloguma da yazayım bir şeyler.🙂

Bir Cevap Yazın

