Doctor Who 8. sezon fan tanıtım filmi


Doctor Who sekizinci sezona Peter Capaldi ile devam edecek. BBC hiç bir şey anlatmayan bir tanıtım yayınlamıştı. Bir Doctor Who sever de inanılmaz başarılı alternatif bir tanıtım hazırlamış.

doctor_who_series_8_poster

Doctor Who’yu ne kadar sevdiğimi bu siteyi takip edenler bilirler. Altıncı sezonu incelemek için iki yazı yazmış, bir çok Doctor Who kısa filmi yayınlamış hatta David Tennant’ın düğünü ve veda şarkısını Matt Smith’in tarihin tozlu sayfalarındaki fotoğraflarını bulmuştum. Sekizinci sezonu merakla bekleyenlerdenim. BBC’nin tanıtımını izleyip hayal kırıklığına uğrayanlardansanız Doctor Who hayranının tanıtımını siz de beğeneceksiniz.

Önce BBC’nin tanıtımını izleyin

Sonra da John Smith ismindeki Doctor Who hayranının işini izleyin

Hangisini beğendiniz?

One thought on “Doctor Who 8. sezon fan tanıtım filmi

Bir Cevap Yazın

