Neil Armstrong’dan Mühendis Olmanın Gururu: Kısa Film


Mühendis olmak beni tanımlayan önemli kelimelerden. Makine mühendisi olmasaydım ne olurdum bilemiyorum. Mesleğimden memnunum ve mühendislerin dünyayı değiştirdiğini gördükçe gurur duyuyorum.

foot_apollo11

Neil Armstrong da bir mühendis ve mühendis olmak üzerine 2000’lerde güzel bir konuşma yapmış. PhD Comics’den Jorge Cham da bu konuşmayı kısa bir film haline getirmiş. Armstrong mühendisliğin olabilecekleri aramak olduğunu söylüyor. Mühendislik manifestosunu Ay’da yürüyen bir mühendisten daha iyi kim ortaya koyabilirdi. İzleyin ve tanıdığınız mühendislere gönderin.

Bir Cevap Yazın

