Guardians of the Galaxy ilk uzun tanıtım


Bunu Google+’da yazdım. Oradan takip etmeyenler için buraya da ifttt ile gönderiyorum :
Guardians of the Galaxy ilk uzun tanıtım
Guardians of the Galaxy buralarda pek bilinen bir çizgiroman değil. 2008’de yeniden başlamasıyla aslında baya da popüler bir yayın oldu. Marvel’ın tüm işlerini sinemaya taşıma çabasının bir ayağı olarak sinemalara geliyor. Bilim kurgu komedi tarzındaki bir çizgiroman gene benzer bir tarz film olacak gibi. 

Guardians-of-the-Galaxy-2014-Movie

Genetiği değiştirilmiş rakun ve yürüyebilen bir ağaç gibi ilginç karakterler yanı sıra, tanığımız oyuncuları da filmde bambaşka göreceğiz. Doctor Who’nun Karen Gilian’ını saçını kazıtmış ve kötü Nebula olarak, Benicio del Toro’yu ikinci Thor filminde gördüğümüz gibi The Collector olarak, Vin Diesel’i yürüyen ağaç Groot olarak izleme şansınız var.

Bu film Green Lantern gibi saçmalamaz da başarılı olursa belki daha çok #bilimkurgu   #film   görmemiz mümkün olur.

from Gokce AY – Google+ Posts http://ift.tt/O8pZ7b

2 thoughts on “Guardians of the Galaxy ilk uzun tanıtım

Bir Cevap Yazın

