Fantastik Edebiyatta Hayal Gücü ve Yaratıcılık Söyleşisi


Fantastik Edebiyatta Hayal Gücü ve Yaratıcılık

Tüyap’da FABİSAD’ın önemli bir söyleşisi vardı. Fantazya ve Bilimkurgu Sanatları Derneği (FABİSAD) kurucuları olan yazarlar Barış Müstecaplıoğlu, Gülşah Elikbank, Yiğit Değer Bengi ve İthaki Yayınları Editörü Yankı Enki de bu söyleşiyi gerçekleştirmiş. Ben gidememiştim ama neyse ki kaydetmişler. Bu arada bu kaydın haberini Kayıp Rıhtım ‘dan aldım. Teşekkürler, Kayıp Rıhtım ekibi. Keyifli izlemeler.

 

Eğer İstanbul’daysanız 14-15 Kasım’da Yıldız Teknik Üniversitesindeki Bilimkurgu ve Fantastik Edebiyat Sempozyumunu kaçırmayın.

fantastik-edebiyatin-hayalperver-cocugu

Bu yazı daha kısa olarak önce Google+‘da yayınlandı https://plus.google.com/113614899171313386693/posts/9tBJWyRihXi

Bir Cevap Yazın

