Pacific Rim yeni tanıtım


Bunu Google+‘da yazdım. Oradan takip etmeyenler için buraya da ifttt ile gönderiyorum :
Pacific Rim yeni tanıtım

Pacific Rim’in yeni tanıtımı geldi. Bu sefer daha etkileyici savaş sahneleri ve daha fazla konu var. Belli oldu ki bol aksiyon ve efekt dolu bir film olacak. Ve bol dev robotların dev canavarlarla savaşı var. Aşağıda devam ediyorum, önce videoyu izleyin.

İzlediniz mi?

O son sahnede koca bir gemiyi sopa olarak kullandığının farkında mısınız? Dev robot gemiyle dev canavar dövüyor. Uçmuşlar ama çok güzel gözüküyor🙂

 

from Gokce AY – Google+ Posts https://plus.google.com/113614899171313386693/posts/9ymAtJNWB5x

Bir Cevap Yazın

