Elysium: Tanıtım


District 9 ile muhteşem bir başlangıç yapan  Neill Blomkamp‘dan yeni film Elysium geliyor. İlk tanıtımı yayınlana film 2012’den beri bekliyordum.

elysium firstposter

Film 2154 yılında geçiyor. Dünya aşırı kalabalık ve sınırlı kaynaklar yüzünden cehenneme dönmüştür. Zenginler ise dünya yörüngesinde simit şeklinde bir uzay üssünde yaşamaktadırlar. Stanford Torus tipi uzay üssü cennet gibidir. Matt Damon‘un oynadığı kahramanımız Max Coburn dünyadan Elysium’a gitmek için her şeyi göze alır. Karşısında Elysium’un sekreteri Jodie Foster‘ın oynadığı Jessica Delacourt vardır.

Film iyi olacak gibi. Daha konuyla ilgili yeterli bilgi olmadığı için konuşmak belki çok doğru değil ama Blomkamp’ın bende kredisi çok yüksek. Stanford Torus nasıl gözükür derseniz, wikipediaya bakabilirsiniz. Geleceğin şimdiden teknolojinin kitlelere dağılımı açısından pek farklı olmayacağını söyleyen bu filme katılıyor musunuz?

Stanford_Torus_Cutaway_view

2 thoughts on “Elysium: Tanıtım

  1. District 9’ı ben de beğenmiştim, sadece anne baba iki çocuklu çekirdek aileli “yeni başlangıç” finali ve filmin genelindeki dini temaları – düzeltiyorum, hristiyan dini temaları biraz rahatsız etmişti. Yine de bu film ilginç görünüyor, konusu ve eleştirileri aksiyon gürültüsüne gitmez umarım. Ayrıca Jodie Foster’ın varlığı da benim için filmi değerli kılıyor.

Bir Cevap Yazın

