Voice Over: Kısa Film


Haftaya güzel bir kısa filmle başlamak isterseniz işte fırsat. Martín Rosete‘nin yönettiği ve Luiso Berdejo‘nin yazdığı bu kısa film çok etkileyici.

VOICE-OVER iç

Bir astronot gemisi kaza yapınca bilmediği bir gezegene düşmüştür. Oksijeni bitmek üzeredir ve başı derttedir. Filmin etkileyici yanı anlatıcıdan kaynaklanıyor. Başı dertte üç adamın hikayesini aynı anlatıcı bizlere aktarıyor. Süprizlerle dolu bu film hoşunuza gidecek.

voice-over dış

Filmin aldığı 44 ödül ve 80 adaylıktan bazıları:

Spanish Academy Award 2013 (Goya) Adaylığı
Melies D’or 2013 Adaylığı
Tribeca Film Festival, resmi seçim
Clermont Ferrand 2013, resmi seçim
Gijon International Film Festival, Young Jury Award
Chicago International Film Festival, Silver Plaque
New York City Short Film Festival, Best of the Fest
Seattle Short Film Festival, Best Cinematography, Best Script, Best Art Direction
Manhattan Short Film Festival, Bronce Medal
ZINEBI, Best Basque Short Film

3 thoughts on “Voice Over: Kısa Film

  1. Eglenceli filmdi harbiden.

    Ben bunu Sci-Fi London’da izledigime yemin ederim ammavelakin 2012 programinda yok. 2011 programinda da bulamadim. Acaba baska yerde mi izledim ilk defa. O kadar ayrintiyi hatirlayamiyorum artik😦 sinir oldum kendime simdi. Belki baska bi filmin onunde gosterdiler, short serisinde gostermediler, resmen kafa kalmadi.

    Sci-Fi London (http://www.sci-fi-london.com/) 30 Nisan – 6 Mayis arasi olacak. Ben kaciriyorum cunku yurt disinda olacagim gibi gozukmekte. Yolu dusen kesinlikle gitsin🙂

Bir Cevap Yazın

