Superman’in ölümü ve dönüşü: Kısa Film


90’larda çizgiroman okuyorsanız Superman’in öldüğünü hatırlarsınız. Saçma bir şekilde ölüp saçma bir şekilde geri dönmüştü. Max Landis o hikayenin saçmalığını iliklerine kadar hisseden bir çizgiroman sever. Dayanamamış ve ünlü oyuncuların da katıldığı bir kısa film çekmiş.

Death and return of superman

Bu 16 dakikalık monologda Max Landis’e Elijah Wood, Mandy Moore, Simon Pegg, Chris Hardwick, Barats and Bereta, and Zach Cregger gibi ünlüler eşlik ediyor. Açıkçası sonunda söylediğine katılıyorum.

Superman’in ölümü ve dönüşü Superman’i öldürdüğü için değil, çizgiromanların inandırıcılığını öldürdüğü için önemli. Ve ne yazık ki iyi hatırlanmayacak. Neler olduğun ve çizgiromanın saçma hikayesini Max Landis’den eğlenceli şekilde dinlemek için bu kısa filmi izleyin.

7 thoughts on “Superman’in ölümü ve dönüşü: Kısa Film

  1. İlginç bir video olmuş🙂 Doomsday ciltleri hala dolabımın bir köşesinde durur. Aslında o kadar da kötü bir başlangıcı yoktu ama sonlara doğru… eh… biraz cılkı çıkmıştı. Ondan sonraki dönüş hikayeleri ve ekstra Süpermenlere değinmek bile istemiyorum. Hele Doomsday’in orijinini açıklama çabaları felaketti.

    DC Comics’in işe yarayan tek karakteri Batman sanırım. İronik olarak onun bu popülerliğinden ve psikolojik derinliğinden sorumlu olan kişiyse Joker. Sadece film için demiyorum, tüm yayın hayatı ve oyunarından bahsediyorum.

    1. Batman’i Joker üzerinden tanımlarsan çok farklı bir karakter ortaya çıkıyor. Baba-Oğul çatışması gibi bir yere kadar gidiyor. Hoş ben uzun süredir Batman okumuyorum, belki arada daha iyi çapa karakter çıkmıştır. Gene de Joker’siz Batman anlamsız olurdu. Bane ya da şu Ninjalar örgütü aynı şey değil.

  2. Suat Efe Us o bölüm çıktığında gelip göstermişti bana, ‘bitti Süpermeni öldürdüler’ diye, ben de ‘geri gelir’ diyince kızmıştı.🙂 Karakter öldürmek iyi de geri getirmeyin öldürünce zombi ya da vampir dışında…

  3. Hele filmin sonunda 92’den beri kaç karakterin ölüp geri geldiğini verdiklerinde çok şaşırdım. Bu tam bir saçmalığa dönmüş durumda. Kötülerin ölmesi ve geri gelmesine alışmıştık ama kahramanın ölüp geri gelmesi saçma olmuş.

Bir Cevap Yazın

