Warren Ellis’in yeni kitabı Gun Machine tanıtımı


Warren Ellis benim sevdiğim yazarlardandır. Yeni kitabı çıkınca hemen incelemek istedim. Bir de baktım ki muhteşem bir tanıtım yapmışlar.

gun-machine genişWarren Ellis benim için çizgi roman dünyasında önemli figürlerdendir. Onun The Authority ve hala favori çizgi romanım olan Transmetropolitan‘daki başarısı çizgi roman dünyasında büyük bir yer edinmesini sağladı. Belki de çoğunuz onu Red’in yazarı olarak tanıdı. Crooked Little Vein ile romancılığa başlayan Ellis’in Gun Machine ikinci kitabı.

Bu kitap için çizgi romanın bir başka dahisi Ben Templesmith çizimleri yapmış, Star Trek’den sonra da ününü kaybetmeyen Wil Wheaton okumuş ve Jim Batt yönetmiş. Sadece tanıtım bile kitabı okumak için yeterli. Gene de Warren Ellis’in öteki eserlerinde bir kaçını hatırlatayım.

Transmetropolitan, Planetary, Hellblazer, The Authority, Red, Nextwave, Global Frequency, Iron Man Extremis, Ministry of Space, Fell

Kitabın etkileyici tanıtımını aşağıda izleyebilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

