Star Trek: Into Darkness ilk tanıtım


Yeni Star Trek filmi geliyor. İlk tanıtımı yayınlandı. ABD tanıtımını izlemişsinizdir, ama Japon tanıtımında hangi karakterin öleceği belli oluyor gibi, onu izlediniz mi?

Star Trek poster into darknessStar Trek yeni filmlerinin ikinci filmi Into Darkness karanlık bir film olacak. Yıldız donanmasında eğitimi, donanma merkezinin de gözüktüğü ilk tanıtım aşağıda

Japon tanıtımı bir kaç fazla sahne de içeriyor. Onlardan biri acaba Star Trek: Wrath of Khan‘daki Spock‘un ölüşü gibi motor dairesinde Spock’un öldüğünü mü gösteriyor? İzleyin siz karar verin.

İlginizi çekebilir:

4 thoughts on “Star Trek: Into Darkness ilk tanıtım

    1. Alternatif zamanda oldukları için hikayeler daha farklı. Kötü adam Wrath of Khan’daki gibi süperinsan galiba, ama Star Trek geçmişinde olanlar yaşanmadığı için Khan değil. Genesis cihazı falan da yok gibi.

      Doğrusu ben donanma merkezini görmeyi, eğitimleri izlemeyi dört gözle bekliyorum.

      Burak sen neden Star Trek değil diyorsun? Star Trek’in içinde buna benzer hikayeleri anlatmak mümkün. En başarılı filmlerden biri şu balinalı, geçmişe gittikleri değil miydi?

      1. Doğru, alternatif zaman çizgisi ile bu şekilde konu gelişebilir. “Balinalı” film, Star Trek IV konusunda da haklısın. Ancak bence burda bence sorun yönetmenlik ve hikaye anlatımında. Star Trek’in “franchise” olarak tabir edilen evreninde hiçbir zaman bu kadar kaba kuvvet olmadı, problemler ilk başta bilim ve mantık ile çözülmeye çalışıldı, son çare olarak kaba kuvvete başvuruldu. Hatta kaba kuvvete başvurulurken gene bilim, mantık ve tekniğe başvuruldu. Her zaman “wow” diyeceğimiz teknolojik birşey vardı.

        Yukardaki spoiler’ı izledikten sonra aşağıdaki ST IV trailer’ına bir göz atın derim. Farkı hissetmiyor musunuz? “We’re going to attempt time travel!”

        JJ Abrams’ın dizilerini keyifle izliyorum. Gayet yetenekli ve güzel çalışmalar ortaya çıkıyor. Ama Star Trek’in çekirdeğini değiştirmeye çalışıyor, bu hoşuma gitmiyor. Diyebilirsiniz ki o bahsettiğiniz çekirdek 80’ler, 90’lara ait biz artık 2010’lardayız dünya artık bunu istiyor. Dünya bunu istiyor olabilir, ben ve bence benim gibi binlerce Star Trek seven böyle bir Star Trek istemiyor… İnternette bu konuda benim gibi düşünen onlarca blog bulabilirsiniz.

        Film olarak Star Trek (2009) gayet güzel, ama Star Trek değil.

        Ayrıca JJ Abrams’ın bir Fringe dizisi var. Bence çekirdek itibariyle bu dizi Star Trek çekirdeğine çok yakın. Problemler, bilimsel yaklaşımlar, sonra gerektiğinde kaba kuvvet ama çoğunlukla bilimsel bir dayanak ile çözülüyor. Burda halen bu çekirdek dizini izlenmesini sağlıyorsa Star Trek’de niye istenmesin?

    2. Merakımdan soruyorum: Bilim-kurgudan uzaklaştığını düşünmenize yol açan sahneler hangileri?

Bir Cevap Yazın

