Star Wars burlesque


Opening logo to the Star Wars films

Doğrusu günceyi olabildiğince herkesin okuyabileceği bir halde tutmaya çalışıyorum. Ancak bazen öyle haberler geliyor ki ilginçliğinden dolayı paylaşmak istesem de çekiniyorum. Star Wars temalı burlesque olduğunu görünce bir seferlik böyle bir haber yapmak istedim.

Burlesque sesli sözlüğe göre

Bir hikayenin tiyatro biçiminde, hicivlerle ve bazen striptiz ile sunulduğu parodi

demekmiş.

Şovun bu tanımıyla bile bir çoğunuzun ilgisini çekeceğine eminim. İşin bana ilginç gelen yanı Star Wars’un parodisi yapılacak kadar batı kültürüne yerleşmiş olması. Nasıl olur da bu kadar ilgi çeker, ne vardı bu filmlerde? Popüler kültürde bu kadar güçlü bir etki bırakabilecek başka filmler varken Star Wars’un böyle bir etkisi olması sizin için de ilginç değil mi?

Yorumlarda fikirlerinizi bekliyorum. Şovu merak edenler de yazının devamında tanıtımı izleyebilirler.

Tanıtım aşağıda:

Vodpod videos no longer available.

Sayfanın daha fazla ziyaretçi alması için aklıma gelen başlıklar:

  • Star Wars’un seksi kızları
  • Star Wars striptiz şovu
  • Star Wars seksi dansları

İleride gazetelerimizin birinin internet sitesinde bu haberi görürseniz büyük ihtimal slayt şovla verdiği haberde başlık yukarıdakilerden biri olacak.

Bir Cevap Yazın

