Ghost Rider: Spirit of Vengeance


The Spirit of Vengeance

Nicholas Cage çizgiromanın sevilen karakterlerinden Hayalet Süvari’yi (Ghost Rider ) oynadığında şaşırmıştım. Doğrusu Ghost Rider pek de sinemaya uyarlanabilecek bir karakter gibi gelmemişti. Rotten Tomatoes‘dan aldığı kötü eleştirilere ve IGN‘in en kötü on çizgi roman uyarlaması listesinde yedinci olmasına rağmen ikinci film çekilmiş. Çünkü 110milyon Amerikan Dolarına mal olan film, 220milyon Amerikan Doları üstünde para kazandırmış. İşte size beklentilerinizi yer altına çekecek bir tanıtım filmi. Acaba aranızda bu filmi izlemeye giderim diyen var mı?

Vodpod videos no longer available.

One thought on “Ghost Rider: Spirit of Vengeance

  1. İlk filmi izlemedim ama kötü ününü hayli duydum. İzlememe sebeplerinden biri de bu eleştirilerdi elbette. İkinci filmde ne yaparlar, senaryoyu nasıl toparlarlar bilmiyorum ama Nicholas Cage’in bu role uymadığını düşünüyorum ben. Çok masum kalıyor yüzü.

    Efektler her zamanki gibi göze hoş görünüyor olsa da tek başlarına bir işe yaramadıklarını da unutmamak lazım. Dilerim yüzümüzü kara çıkartırlar da eğlenceli bir yapım ortaya çıkar.

Bir Cevap Yazın

