Fantastik ve Bilim Kurgu mâniler


Bu hafta işlerin yoğunluğundan yeni yazılarda aksama oldu. Hepinizden özür diliyorum.

space
Image by Sweetie187 via Flickr

Geçen haftasonu yoldayken aklıma bilim kurgu ve fantastik temalı mâniler yazmak geldi. En kolay halk edebiyatı ürünlerinden olan mânilerde 7’lik hece kullandım. Hepsi düz mâni şeklinde aaba halinde. Beğenirseniz yorumlarınızı ve sizin mânilerinizi bekliyorum.

Mars’ta nehir akmıyor
Yarim bana bakmıyor
Kimi görsem kaçtı da
Benim gemim uçmuyor.

Uzayın karanlığı
Yarimin aradığı
Robot kiyametidir
Bizlerin kaçtığı

Zombi gelir dereden
Asker iner gemiden
Kolumu ıssırdı da
Giremedim kapıdan

Gelir uzaktan sesin
Bilemem sen kimsin
Gemi uzaylı dolu
Beklerim yardım gelsin

Akar gider saatler
Solar gökte güneşler
Ben zamanda kayboldum
Yarim gözümde tüter

Bilemem neredeyim
Uzayda divaneyim
Kaptan kaçtı gemiden
Pilot yok ki neyleyim
Kılıç aldım elime
Harita da cebimde
Hazine benim artık
Büyücü de görmezse

Beğeni, kızgınlık ve tüm yorumlarınızı bekliyorum.

4 thoughts on “Fantastik ve Bilim Kurgu mâniler

Bir Cevap Yazın

