The Thing 2011 filmi


John Carpenter‘ın 82 çevirimi The Thing‘i bilirsiniz. Başlangıcında bir sibirya kurdu (İngilizcesi Alaskan Malamute) buz üstünde onu helikopterle takip edip öldürmeye çalışan Norveç’lilerden kaçar ve Amerikan araştırma istasyonuna saklanır. İşler de ondan sonra karışır.

İşte bu filmin öncesinde Norveç araştırma üssünde neler olduğunu anlatan bir film çekildi. 2011’in teknolojisiyle daha etkileyici ve sanırım daha korkutucu olmuş. The Thing’in insanın içine saklanıp onu ele geçirmesinin yarattığı paranoyayı filmin tanıtımında bile vermeyi başarmışlar. Matthijs van Heijningen Jr’ın yönettiği, Eric Heisserer yazdığı ve başrollerinde pek tanıdık olmayan Mary Elizabeth Winstead ve Joel Edgerton‘un oynadığı bu film korku bilim kurgu türünü sevenler için oldukça ilginç gözüküyor. Aşağıda tanıtımını bulabilirsiniz.

Vodpod videos no longer available.

2 thoughts on “The Thing 2011 filmi

  1. İlk filmi bir tesadüf eseri, hiçbir beklentim olmadan izlemiştim. Çok etkileyici ve harika bir filmdi! Etkisinden uzun süre kurtulamamıştım. Kurt Russell’ın oyunculuğu da filme olan beğenimi katmerlendirmişti doğrusu.

    İkincisinin çekileceğini duyduğumda burun kıvırmıştım açıkçası. Ama bu tanıtım videosunu izledikten sonra fikrim 180 derece değişti. Aynı atmosferi yakalamış görünüyorlar ve bu bile izlemek için yeterli bir sebep.

    Heyecanla bekliyorum.

Bir Cevap Yazın

