Güzel Haberler


Değerli okuyucu,

Bu sayfaları kişisel konular için kullanmamaya dikkat ediyorum. Ancak bu sefer neden TürkçeBKF’de yeni inceleme yok, güncelleme yok diye merak ettiğini düşünerek neler olduğunu anlatmak istedim. Günceye yeni yazıları eklemekte geç kalmamın sebebi baba olmuş olmam.

9 Mayıs’ta oğlumuz dünyaya geldi. O gün gecikme olmadı çünkü Mehmet’in incelemesini ayarlamıştım. Geçen hafta ise öyle bir koşturmaca içindeydim ki günceye bakacak zaman bulamadım. Gelecek hafta size daha önceden hazırladığım incelemelerlerle devam edeceğim.

Twitter ve facebook’dan güzel haberi görüp kutlayan tüm dostlara da teşekkürler. Dilerim çocuk isteyen herkes bu mutluluğu tadar.

Görüşmek üzre

GMA

2 thoughts on “Güzel Haberler

Bir Cevap Yazın

