Zombi saldırısında yapılması gerekenler #fantastikegitim


Twitter‘dakilerin toplanmış halidir.

Bugün sitenin eğitim hizmeti de verdiğini fark ettim. “zombi saldırısı olursa ne yapmalıyız” diye arayarak siteye gelenler var. Öyleyse onlara yardımcı olmak boynumun borcu. İşte aklıma gelenlerin bir kısmı:

  • Öncelikle bir zombi saldırısı mı yoksa salgını mı var onu anlamalısınız. #fantastikegitim
  • Zombi saldırısı varsa o zombilerin sayısı artmadan onları durdurmanın yolunu aramalısınız. Kürek, odun gibi zombiden uzak silahlar kullanın.
  • Türkiye’de silah kullanımı kontrollü olduğu için Amerika gibi her evde üç pompalı çıkacağına güvenmeyin. Sopa iyidir. #fantastikegitim
  • Ailenizi ve sevdiklerinizi korumak onların ısırılmadıklarına dikkat etmeniz gerekir. #fantastikegitim #zombisaldirisiylabasacikma
  • Eğer #zombiler sadece size saldırıyorlar başka insanları engel olmadıkları sürece iplemiyorlarsa… Kötü bir şey yapmışsınız geçmiş olsun.
  • Böyle bir durumda bari etrafınıza zarar vermeyin ve acele uzak bir yerlere gidin. Lanetten kurtulmayı da deneyebilirsiniz. #fantastikegitim
  • Yok eğer #zombi salgını ve ardından #zombiistilasi (r) varsa çok seçeneğiniz yok. #fantastikegitim
  • Araştırmalar #zombilerin uzun süre ayakta ve saldırgan olacağını gösteriyor. Tek şansınız insanın olmadığı bir yere kaçmak. #fantastikegitim
  • Eğer büyük şehirlerden birindeyseniz ve televizyonlarda #zombiistilasi haber olmadıysa hemen şehirden kaçın. Su, yiyecek ve küreği unutmayın
  • Yok TVlerde #zombiler cirit atıyor ve sunucuları yiyorsa bodrum ya da çatı katı bulup orada saklanın. Yiyecek, su ve kürek unutmayın.
  • #zombiistilasi durumunda istila küresel bir sorunsa askerden ve polisten yardım beklemeyin. Onlar ölmeyen düşmanla baş edemezler.
  • #zombiistilasinda apartman girişine barikat yapın,cama çerçeveye tahta çakınÖnceden kullanmadıysanız silahlardan uzak durun #fantastikegitim
  • #zombisaldirisinda kahramanlık olmaz. Mahallede hoşlandığın kıza hava atacam derken #zombi olmak da var. #fantastikegitim
  • #zombisaldirisinda şehirde kaldıysanız üzgünüm şansınız çok az. Gene de #zombi ulaşamaz yerlerden saklanın. Özellikle market deposu ideal
  • Eğer #zombileri püskürttüyseniz ve mahalleniz güvendeyse sakın aranızda kavga etmeyin. Sizin kavganız #zombiye yarar. #fantastikegitim.
  • #zombisaldirisindan kurtulup sıradan bir insanı kızdırıp kafanıza kürek yiyerek gitmek iyi olmaz. Anlaşmanın yolunu bulun. #fantastikegitim
  • #zombisaldirisinde cep telefonu olmayacak, haberleşme sadece yüz yüze olabilir. Zaten kimle haberleşeceksiniz, telefonu sallayın gitsin.
  • #zombiistilasinin ilk günlerini atlattıysanız, şehirde boş arazilerde sebze yetiştirmeye çalışın. Yemek stoğunuz bitecek. #fantastikegitim
  • #zombiistilasinda sebze yetiştireceksiniz, toprağa göm ve yenisi çıksın sanıyorsanız… Avlanmayı deneyin, daha çok şansınız olur.

Şimdilik bu kadar Başka sorularınız olursa bana gönderin, haftaya güncede daha ayrıntılı inceleyeyim.

5 thoughts on “Zombi saldırısında yapılması gerekenler #fantastikegitim

Bir Cevap Yazın

