Son On Yılın En İyi BK ve FK Kitapları


Cover of "Old Man's War"

Cover of Old Man's War

Tor Yayınevi’nin düzenlediği geçtiğimiz on yılın en iyi bilimkurgu ve fantastik kurgu kitapları okuyucu anketi sonuçlandı. 1600 kitaba 10 binden fazla oy verildi ve sonuçta liste ortaya çıktı.

En Beğenilen 10

  1. Old Man’s War John Scalzi’den
  2. American Gods Neil Gaiman’dan
  3. The Name of the Wind Patrick Rothfuss’dan
  4. Blindsight Peter Watts’dan
  5. Kushiel’s Dart Jacqueline Carey’den
  6. A Storm of Swords George R.R. Martin’den
  7. Jonathan Strange & Mr Norrell Susanna Clarke’dan
  8. Anathem Neal Stephenson’dan
  9. Mistborn: The Final Empire Brandon Sanderson’dan
  10. Perdido Street Station China Mieville’den

Ayrıca siteden, oylamanın dökümanlarını indirip, işlenmemiş sonuçları görmeniz de mümkün.

İlginizi çekebilecek yazılar

Old Man’s War’ı incelemiştik.

2 thoughts on “Son On Yılın En İyi BK ve FK Kitapları

  1. İlk ondan sadece American Gods’ı okudum. 7 numaranın Türkçe baskısı çıkmış daha pazar günü D&R’da gördüm, ansiklopedi kalınlığında 40 tl civarında🙂 1 numara okuma listemde duruyor ama kimbilir ne zaman sıra gelecek. Listenin alt sıralarına baktım da oradan da birkaç tane okuduğum roman gördüm sevindim🙂

    1. Ben de dördünü okudum. Anathem’in sert kapaklısını getirtmiştim, hala korkudan açıp okuyamadım. Kütüphaneyi çökertecek büyüklükte🙂

Bir Cevap Yazın

