Uzun tatil ve Lois McMaster Bujold


23 Aralık 2009’da bu günceye Merhaba diyerek başladım. Bir gün sonra Scalzi’nin Old Man’s War’ını incelemiştim. O günden bu güne haftada ortalama üç güncellemeyle devam ediyorum. Her hafta en az bir kitap, film ya da çizgi roman eleştirisi yanı sıra sizlerle çeşitli haberler de paylaştım. Açıkçası yoruldum. O yüzden hazır işten de biraz izin alabilmişken sizin de bu haftalık izninizi istiyorum. Bugün size yeni bir kitap incelemesi hazırlamadım. Gene de buraya kadar geldiniz, eliniz boş gitsin istemem. O yüzden sizleri eğer hala okumadıysanız Lois McMaster Bujold ile buluşturacağım.

Onun son kitabı Cryoburn dahil Vorkosigan Sagasındaki tüm kitapları ve daha fazlasını bedava okumak istiyorsanız aşağı bir göz atın. Ben sizler bunu okurken elimdeki tüm kitapları bırakmış Cryoburn okuyor olacağım.

Bedava kitap ister misiniz?

Baen webscirption servisini kullandığım sevdiğim bir yayınevi. Çok başarılı kitaplarıyla keyfimi yerine getiren yazalarla dolu bir yayınevi olmasının yanı sıra kitaplarının dijital sürümlerini çekinmeden DRM‘siz kilitsiz hilesiz bedava dağıtması da hoşuma giden bir özelliği. Baen gene böyle bir hediye verip Lois McMaster Bujold’un Vorkosigan Saga‘sındaki yeni kitap Cryoburn’un çıkışı şerefine koca bir CD dolusu eseri hediye etmiş. İçinde inanmayacaksınız belki ama Cryoburn’un kendisi de var. Hiç bir sorumluluğunuz olmadan, bedava indirmenizin yolunu da sundu Baen. Hadi ne duruyorsunuz gidin ve Miles ve diğerleri ile tanışın.

 

Kitabı ister epub, ister HTML ya da başka biçimlerde indirebilir, okuyabilirsiniz. CD’nin içinde Lois McMaster Bujold’un makaleleri, onunla yapılmış röportajlar ve Fransızca bir çizgiroman bile var.

Tatil için fena bir hediye değil ne dersiniz? Aşağıda yorumlarınızı bırakabilirsiniz, bir yaşımıza gireceğimiz Aralık ayını bekleyin, daha bir çok süprizim olacak.

Bir Cevap Yazın

