Pakistana yardım için 10USDa 175USDlık çizgiroman


DWB Pakistan Flood Relief - Comics [BUNDLE]

Drivethrucomics’in yaptığı Sınır Tanımayan Doktorlarla (Doctors Without Borders) kampanya ile bir çok çizgiromanı 10USDlık pakette alabiliyorsunuz. İçinde başarılı çizgiromanların da olduğu bu paketi yardım için bile olsa almanızı tavsiye ederim. Aşağıda bir kaçını bulabilirsiniz:

Alpha Gods OGN Art of Vampire: The Masquerade (WW2298)

Exalted Comic #1 Fana The Jungle Girl #2

The Uniques #2 Heist

 

15TL ile yapabileceğiniz yardım çok büyük olabilir, çizgiroman severler olarak desteğinizi esirgemeyin. O parayı ayıramıyorsanız en azından sayfayı twitter ya da facebookda paylaşabilirsiniz.

Türkiye’de bu tür işler yapılabilir mi? Ne dersiniz? Yorumlarınızı bekliyorum.

2 thoughts on “Pakistana yardım için 10USDa 175USDlık çizgiroman

  1. Böyle güzel ve yararlı bir haberi Türk okuyucuları ile paylaştığınız için sonsuz teşekkürler. Site bünyemizde gerekli tanıtımı gerçekleştiriyoruz.

Bir Cevap Yazın

