İki yeni tefrika roman


İnternette yasal olarak indirebileceğiniz bedava içerikleri anlatmaya bu güncede ayrı bir önem veriyoruz. O yüzden size Locus dergisi editörlerinden iki yeni roman tefrikasını hatırlatmak isterim. Özellikle bedava fantastik roman okumak isteyenlere.

Tim Pratt Marla Manson serisini yayınevine satamamıştı. Ancak karakteri çok sevdiği için seriyi devam ettiriyor. Broken Mirrors‘u okuyabilirsiniz.

Farklı bir zombi hikayesi için ise Loving Dead Amelia Beamer tarafından internette yayınlanıyor. Bir göz atın, hoşunuza gidebilir. Ben daha okumadığım için nasıl olduğunu bilmiyorum. Doğrusu zombi romantik komedisi nasıl olur merak ediyorum.

Sizlerin de takip ettiği romanlar varsa paylaşın lütfen.

3 thoughts on “İki yeni tefrika roman

  1. Benim dikkatimi hikayeden çok şu çekti: Marla Teyze (teyze olduğunu sanıyorum) kendisine 10.000$ bağış yapar isek kitabını kendi elleri ile evimize getireceğini hatta bir de çay içeceğini iddia ediyor. Çok ilginç😀

      1. Belki Tim Pratt’ın eve gelip kendisine yemek yapmasını isteyecek çıkar belli mi olur. Eğer hikayedeki Marla yazmış olsaydı büyük ihtimalle “evinize gelmemem için 10000USD verin” derdi.🙂

Bir Cevap Yazın

